fredag, juli 10, 2009

 

European NVC Summer Festival 2009 på Ängsbacka, Sverige - 9-16 augusti 2009

Jag ser med förtjusning fram emot den här för mig första festivalen i
NVC-sammanhang.

Valet av Ängsbacka gör mig glad.


Redan då jag satte min fot där första gången sommaren 2002,
kände jag att detta är mitt hem. Jag har sedan dess varit där
på olika festivaler och trivs som fisken i vattnet.

Att vi nu tar hit en NVC-festival i form av ett Open Space tycker jag är
mycket spännande.

Jag gillar att arbeta med andlig och personlig utveckling och har stor
erfarenhet av olika program inom det området.

Jag har nu med NVC också fått tillgång till ett språk för livet där jag lär
mig att
uttrycka känslor, behov och observationer, samt att ge och få ta emot
empati,
vilket gör livet mer underbart att leva.

När jag inte är på festivaler så jobbar jag med elinstallationer, kalkyler
och anbud,
och ser till att jag får min dagliga dos av meditationer av olika slag:
Yoga, Qi-gong
och Att Diska.

Jag lever tillsammans med min älskade Bozenna på Södermalm i Stockholm.

Jag ser fram emot att möta dig som jag kanske inte har träffat tidigare
och att möta alla vänner som jag redan känner.

Vi ses på Ängsbacka i augusti!

Välkommen Hem!

Dharenso Sahlinas

Kärlekens Krigare


Comments:
bra start
 
Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?