fredag, februari 16, 2007

 

Himlen MUM

MUM Medvetenhet & Uppfattning - Meditation - Himlen

Kärlek
Kärlek är
Kärlek är en härlig känsla
Kärlek är vad världen saknar
Kärlek är en härlig känsla
Kärlek är svaret
Svaret är alltid kärlek

Kärlek är vägen
Kärlek har inga gränser
Kärlek är en härlig känsla
från hjärtat

Jag älskar dig
och du älskar mig
det är allt som behövs
för kärlek är tillräckligt (enough)

Kärlek löser alla problem
Kärlek (Jag älskar Dig)
är en härlig känsla från hjärtat
(Jag älskar Dig)
(Jag älskar Dig)
Kärlek läker allt
svaret är alltid kärlek
(Jag älskar Dig)
svaret är alltid kärlek
(Jag älskar Dig)
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig

Kärlek är en skön känsla
Kärlek är vad världen saknar
Kärlek är en skön känsla

Jag älskar Dig
(svaret är alltid kärlek)
och jag känner att du älskar mig
(svaret är alltid kärlek)
det är allt som behövs
för kärlek är tillräckligt (enough)

Jag älskar Dig
Jag älskar Dig med hela mitt hjärta
Och det känns såå bra

Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig

Kärlek kan förändra världen
Kärlek är svaret
Kärlek är ...
Kärlek har inga gränser
Love has no limits

Kärlek är en härlig känsla
Kärlek är vad världen saknar
Kärlek är en härlig känsla
Svaret är alltid kärlek
Svaret är alltid kärlek
Kärlek är en härlig känsla

Kärlek är vägen hjärtats väg
Vilken härlig känsla

Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Jag älskar Dig
Svaret är alltid kärlek
Jag älskar Dig
Svaret är alltid kärlek
Jag älskar Dig

Kärlek är gåvan från Gud
Så att vi kan kommunicera med honom
Kärlek är bron för alla

Kärlek är en härlig känsla
Kärlek är vad världen saknar
Kärlek är en härlig känsla
Svaret är alltid kärlek
Svaret är alltid kärlek
Kärlek är en härlig känsla

Kärlek är allt jag behöver
(Jag älskar Dig)
Kärlek är vägen
(Jag älskar Dig)
(Jag älskar Dig)
Kärlek är svaret
(Jag älskar Dig)
Kärlek har inga gränser
(Jag älskar Dig)
(Jag älskar Dig)
(Jag älskar Dig)
(Jag älskar Dig)
(Jag älskar Dig)
(Jag älskar Dig)

Kärlek - hjärtats väg
Jag älskar Dig...

AUM Heaven Veeresh - Love is...

Fritt översatt av Dharenso Sahlinas

00:00 2007-02-16


Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?