tisdag, januari 17, 2006

 

CV Dharenso Sahlinas i

Kärlekens Krigare

Jag är Kärlekens Krigare , Dharenso Sahlinas Sahlqvist, 50 år och ogift.

Växte upp i Sahlqvists Livs en livsmedelsaffär som mina föräldrar hade.

Sedan våren 2004 är jag egen företagare och jobbar som som elkonsult med elkalkyler och jag är delägare i Stockholms Funktionsmedicinska KB.

Jag har erfarenhet av marknadsföring och information främst inom byggsektorn men
även privat inom olika nätverk som Ängsbacka, Open Heart Tribe och Oneness.

Mina erfarenheter från arbeten som elektriker, elverksmontör, elkonsult och elentreprenörhar givit mig breda kunskaper i elbranschen.

Mitt intresse för datorer har jag fått glädjen utveckla under min tid som data och nätverksansvarig vid tidigare anställningar. Jag har även hållit interna kurser i datakunskap och kvalitetssäkringssystem.

På min fritid tar jag gärna en joggingrunda eller en cykeltur. Jag har erfarenhet både som seglare och kajakpaddlare i skärgården. Andra intressen är skidor - både utför och längdåkning.
Jag har även provat på både ridsport och sportdykning, och olika lagsporter.

Jag har ett gott humör, goda ledaregenskaper, bra coach, sårbar, generös, trofast, målmedveten, rak i kommunikation, uppskattande, inspirerande, vaken och får hela världen att blomstra.

Kärlek, Frihet och Mod är mina nyckelord. Det är vad jag är åtagen. Detta är vad du kan räkna med.

November 2002 slutade jag dricka vin och sprit. Lättöl slutade jag med nyåret 2004,
efter Enlightenment Intensive på Ängsbacka. Det är ett beslut som bara känns mer och mer rätt för mig.

Jag är sedan tio år tillbaka vegetarian och äter idag gärna mycket levande föda.


Jag fram emot att samarbeta med Dig som just nu läser detta!

Med Kärlek Frihet och Mod


Dharenso Sahlinas
Kärlekens Krigare

Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?