lördag, januari 15, 2005

 

Jag är Fri, Mod och Lek

Idag kör vi AUM!

Humaniversity AUM

Awereness, Understanding, Meditation

AUM är en två och en halv timme lång social meditation.
I den får du möjlighet att uppleva och uttrycka dig själv känslomässigt.

Du gör din resa genom hela ditt spektra av känslor som ilska, kärlek,
sorg, glädje och kaos. Hela meditationen görs i grupp till specialinspelad musik.

Den öppnar upp för djupare känslor av vänskap, kärlek och livsglädje.

Tag med löst sittande kläder att meditera i. Vi börjar med dans och
avslutar med "sharing" i små grupper.

Stanna gärna kvar en stund efteråt då det finns bastu och vi bjuder
på te och frukt.

Vill du veta mer om Veeresh Yuson Sanchez som har skapat meditationen
så kan du läsa om honom på www.humaniversity.nl.

Följande lördagar gäller under våren

lördag 15 januari 2005, kl 14-18
lördag 29 januari 2005, kl 14-18

lördag 12 februari 2005, kl 14-18
lördag 26 februari 2005, kl 14-18

lördag 12 mars 2005, kl 14-18
lördag 26 mars 2005, kl 14-18

lördag 9 april 2005, kl 14-18 - Mega-AUM

Plats: Heart Works, Skeppargatan 6, Stockholm
Pris: 150 kr

Kontaktperson: Ingmari Charumati Roug, ingmari@roug.se

Dharensotips!
1. Tag gärna med en eller två extra tröjor plus vattenflaska. Du kan komma att svettas!
2. Kom NU på lördag så slipper du ångra dig i vår...

Sagt om Aum...

Aum är för mig en utrensning av känslor,
att storstäda kroppen, vilken kick!
Vera

I en stressig vardag kan AUM föra mig
tillbaka till det som är viktigast.
Min kärna, min livsenergi och mitt hjärta.
Björn


Med Kärlek, Frihet och Mod

Dharenso
Kärlekens Krigare


Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?