lördag, oktober 25, 2003

 

Brev till Merja
Hur är det Anders?

.LOG

Bra ! ! ! ! ! ! ! ! ! :-)

Delade med mig senast idag när jag assisterade på Landmark om att
"snällhet tar död på möjlighet" - det du sa på förra ILP26-avslutningskvällen.

Nu har jag också förstått att: om man är trevlig så är man "död". Good news!
Det är bara att vara autentisk och säga det som finns där. Det gjorde jag när
jag var hos min mamma idag och städade lite - i konversationer alltså.

Idag är jag skild sen ett år tillbaka. Jag träffar min Weronica som jag älskar
och som är en transformationskälla i mitt liv. Vi har ett ganska fritt förhållande som känns bra. I förmiddags var vi ute i Nackareservatet och lade oss under en ek, käkade mackor och tog en fika i det härliga kalla soliga lördagsmorgonen.

Jag slutade mitt jobb på Emil Lundgren i mars, jobbade två månader på Landmark - april och maj - direkt efter att ha reveiewat avancerade. Sedan var jag arbetslös hela sommaren juni-augusti. Det var både jobbigt och skönt. Jag var lite som en zombie, trött och deppig.

Sedan snart två månader tillbaka jobbar jag på Hifab Byggprojektledaren AB och är placerad som Projektledare/Installationssamordnare på Gallerian vid Hamngatan. Det är ett spännande och krävande jobb. Det känns bra. Jag har fått arbetslusten tillbaka.

Hur är det själv?
Vad gör du?
Vad är Landmark för dig idag?

Ge mej gärna feedback på detta brev.
Känns det autentiskt eller hör du falskspel bakom tangenterna?
Är det för mycket Landmark-krydda?

Med Kärlek, Passion och Glädje

Anders

The Present

Yesterday is the past
Tomorrow is a mystery
Today is a gift
That is why it is called The Present


___________________________________________________________________________________

22:16 2003-10-25 - Brev till Merja Paarkinen
01:29 2005-01-28
11:38 2005-02-01


Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?