torsdag, augusti 07, 2003

 

Dagbok 7 augusti 2003

Torsdag 7 augusti 2003

Det här är den första dagen efter mitt motståndspaket som jag brottats med i några dagar. Jag har bara varit för mej själv. Lovat andra saker och sedan inte hållit det.

Det känns som om jag är på spår nu, men jag vill inte lova för mycket. Det är bara att agera och göra saker som jag tidigare sagt att jag ska göra .

Tvätta är för mej betydelsefullt.
Jag har en längtan efter Weronica och samtidigt känner jag att jag behöver klara mej själv och värna om min egen självständighet.
Jag ska prata med Anna-Lena också som är min ILP-buddy.
Vi behöver komma igång med våra samtal.
Jag behöver också prata med Marja-Leena som är min ILP-coach.

Jag ringer runt till alla som jag har låtit bli att ringa tidigare och det känns bra att prata med dem.
Nästa vecka ska jag träffa Hifab och prata jobb med dem. Det ser jag verkligen fram emot. Jag är trött på att inte ha något att göra. Jag har inte heller varit särskilt företagsam. Mest legat på sängen och soffan och tyckt synd om mej själv. Men nu är det slut på det. Here we go!

Jag funderar på att köpa en motorcykel.
Pratade med Einar som berättade att Gunilla hade köpt en ny HD.

Pratat med Inga-Sarah, Kenneth, Lena, Solveig,
Sökt Kjelle, Kåre…




Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?